Cart 0

Hana Renee Suraya

Bila kali terakhir korang naik buaian (org kedah panggei NDOI)

Aku suka tp ada masalah dgn nak naik buaian ni. Masalahnya bila peha sangkut kat skru rantai buaian n ia sangat menyakitkan. Dah teringin sgt boleh laa duduk dlm 30saat 🤣🤣🤣.

Tapi kemarin baru sedaq aku boleh naik buaian tanpa sangkut peha..seronoknyaa xtau nk habaq..xbanyak tp sekurang kurangnya boleh buat hati aku bahagia hahahahha

Tq LADY GLORY dgn perubahan kecil besaq makna utk aku..hampa akan paham aku rasa bila dah 1bulan consume. 1day pun dah rasa energy dia dh len macam. Tambah2 bulan posa ni. Perlu tenaga time reja, meeting, drive balik, nk beli/masak utk buka posa, ngadap reja rumah anak2 n suami. Klu dh letih mcm mna nk focus terawih.